Books squad

Îți place să citești și să te uitți la filme/ seriale? Aici ai cele mai sincere recomandări!


Melanie Martinez- K-12 (album și film) review

Părerea mea despre film

Melanie_Martinez_-_K-12.png

Pe data de 6 Septembrie a apărut în cinema (în America), de cumpărat pe site-ul artistei , și pe YouTube (atât filmul cât și albumul).

Din punctul meu de vedere este u film extraordinar. Este foarte creativ, bine gândit și foarte bine jucat. Este 100% stilul lui Melanie Martinez plin de culoare, nebunie și realitate. Fiecare scenă și fiecare piesă din album (toate apar pe parcursul filmului) arată reliatea mai mult sau mai puțin crudă în care trăim. acesta fiind principalul motiv pentru care sunt îndrăgostită de muzica ei încă de când am descoperit-o acum 4 ani.

Eu am descoperit o singură greșeală, o scenă (sau 2 nu mai sunt sigură) apare puțin brusc în film, doar că nu e nici prea brusc încât să deranjeze. Ci, dacă stau să mă gândesc dă un boost de dinamică filmului.

images

Topul pieselor

  1. High School Sweethearts
  2. Drama Club
  3. Orange Juice
  4. Lunchbox Friends
  5. Detention
  6. Strawberry Shortcake
  7. Teacher’s Pet
  8. Wheels On the Bus
  9. Show and Tell
  10. Nurse’s Office
  11. Class Fight
  12. The Principal
  13. Recess

Țin să menționez că acest top nu are nici o legătură cu semnificația pieselor (este imposibil să fac un astfel de top) ci este făcut strict după modul în care pe mine mă atrage linia melodică a fiecărei melodii.

K12-FILM-panel

Dacă nu sunteți deja fani ai lui Melanie Martinez, vă sugerez să deveiți, iar cel mai bun mod pentru asta este să vă uitați la noul ei film „K-12” și să ascultați noul ei album cu același nume.



2 răspunsuri la „Melanie Martinez- K-12 (album și film) review”

  1. ❤❤ Una dintre piesele mele favorite este „The Principal” 😍

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

About me

O simplă cititoare care își spune părerea. Sper ca recenziile mele să vă ajute să vă alegeți lecturile, serialele și filmele care sunt pe placul vostru.

Buletin de știri

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe