Books squad

Îți place să citești și să te uitți la filme/ seriale? Aici ai cele mai sincere recomandări!

Warcross de Marie Lu- recenzie

Cartea asta este pur și simplu genială! A devenit în câteva pagini dintr-o carte care îmi place în una din preferatele mele! Trebuie să îi găsesc un loc de cinste în bibliotecă!

images
(cartea)

Acum că v-am captat atenția, sper, haideți să vă spun câte ceva despre cartea aceasta. „Warcross” este primul volum din duologia cu același nume, urmată de „Wildcard”, și a fost prima dată publicată pe data de 12 septembrie 2017. Foarte recent nu? Ei bine în acest scurt timp cartea a fost nominalizată pentru trei premii fiind foarte aproape de a le câștiga: Goodreas Choice Awards for Young Ault Fantasy and Science Fiction (2017), Evergreen Teen Award for High School (2020), Rhode Island Ten Book Award (2019).

Imagini pentru warcross emika chen
(Emika Chen)

În această superbitate de carte o întâlinim pe hackerița Emika Chen care se zbate să supraviețuiască ca vânător de recompnese în lumea unde nu exista om care să nu fi auzit și jucat măcar o dată Warcross. Din cauza disperării și a fricii de a ajunge să stea pe străzi, Emika își asumă un risc enorm intrând ilegal în jocul de deschidere al Campionatului Internațional de Warcross, însă alunecă din greșeală în plină acțiune și devine peste noapte un subiect de senzație. Eroina, convinsă că va fi arestată, se panichează când primește un apel misterios de la însuși creatorul jocului, Hideo Tanaka, dar se entuziasmează când acesta îi spune că dorește să o angajeze ca spion în turneul de anul acesta pentru a descoperi originea unei probleme de securitate. Oferta este de nerefuzat, iar Emika este aruncată în lumina reflectoarelor, curând însă descoperă un adevăr mult mai sinstru decât se aștepta cu urmări grave pentru toți utilizatorii Warcross.

Ce m- a făcut să iubesc această carte este felul captivant în care este scrisă și faptul că te face să crezi că ști ce se întâmplă defapt, ca mai apoi să te lovească cu un adevăr la care nu te aștepți

.

Imagini pentru warcross every lock has a ket

Ca în orice carte am un citat care mă face să vreau să îl păstrez mereu cu mine. În cazul acesteia este chiar mantra pe care Emika a aflat-o de la tatăl ei: „Orice lacăt are o cheie”, mantră care sper să mă motiveze de acum în colo să duc până la capăt orice fac și să îmi amintească că nu trebuie să renunț. (Sper ca și voi să faceți același lucru, să nu renunțați niciodată ).

images-2

Am și un personaj preferat în această carte și anume Hideo Tanaka. Cu toate că a făcut ceea ce a făcut (citiți cartea pentru a afla ce se întâmplă) mi se pare unul dintre cele mai complexe persoanje pe care le-am întâlnit până acum. Povestea care îl face să fie așa cum se arată lumii este cutremurătoare ceea ce îl face pe el un caracter și mai interesant despre care afli câte ceva de fiecare dată când își face apariția și mereu crezi că nu mai ascunde nimic, ceea ce nu este adevărat.

Sper că v- am convins să citiți cartea aceasta, pentru că eu zic că merită citită.

2 răspunsuri la „Warcross de Marie Lu- recenzie”

1. […] 4 „Warcross” de Marie Lu  […]