Books squad

Îți place să citești și să te uitți la filme/ seriale? Aici ai cele mai sincere recomandări!


„Pințul nemilos” de Holly Black/ recenzie

Vreau să încep prin a vă spune că mi-a fost orecum frică să îmi cumpăr și să citesc această carte deorece este extrem de populară, iar zânele nu sunt tocmai creaturile mele fantastice preferate. Mi s-au părut mereu copilărești, chiar dacă sunt printre cele mai periculoase dintre creaturi, dacă nu chiar în top 3.

Totuși m-am aruncat în această mare de fani a regatului Eflame și nu am rămas așa de dezamăgită pe cât mă așteptam să fiu. Mă așteptam să nu îmi placă așa cum poate mi-ar fi plăcut dacă o citeam acum 3-4 ani sau mai devreme.

Pot să vă spun că temerile mele nu s-au adeverit. Chiar a fost o lectură drăguță. Au fost momente când parcă descrierile mă debusolau și nu mai înțelegeam ce se petrece și momente în care aș fi vrut să dau cu Jude de toți pereții, dar s-a redresat totul spre final.

Mi-ar fi plăcut să apară mai mult din acel romance de care vorbește toată lumea, dar nu despre asta este vorba defapt, cel puțin nu în primul volum. Este vorba despr depășirea propriei condiții și despre jocul puterii politice. Despre manipulare și trădare și abuz. Nu par niște teme bune de prezentat copiilor de 14 ani, dar sunt puse într-o lumină pe care ei în viitor o vor înțelege. Un copil, adolescent, de 14 ani citește azi această carte, iar peste câțiva ani realizează ce a învățat de fapt din ea. Mi se pare super mișto.

Nu cred că am un personaj preferat sau unul care să îmi fie foarte antipatic, toate personajele mi se par cam la același nivel, din punct de vedere al poveștii. Ficare și-a jucat bine rolul care a dus la deznodământul brusc al acestui prim volum. Sper să aflu mai multe despre Heather în volumele viioare și să îi văd reacția când află adevărul (sau mai bine zis dacă îl află).

Cartea aceasta a primit de la mine 4,5 steluțe pe Goodreads. O recomand oricui. Nu este o carte de copii, este o carte pentru toate generațiile. Cartea o puteți achiziționa direct de la editura StoriaBooks sau din librării.



Lasă un comentariu

About me

O simplă cititoare care își spune părerea. Sper ca recenziile mele să vă ajute să vă alegeți lecturile, serialele și filmele care sunt pe placul vostru.

Buletin de știri

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe