Books squad

Îți place să citești și să te uitți la filme/ seriale? Aici ai cele mai sincere recomandări!


„Jocurile Moștenirii” de Jennifer Lynn Barnes/ recenzie

„Totul e un joc, Avery Grambs. Singurul lucru pe care îl putem decide în viața asta e dacă jucăm pentru a câștiga.”

Nu cred că am fost vreodată mai bucuroasă să citesc o carte care nu era pe TBRul meu. Văzusem cartea pe Instagram, dar până nu a citit-o prietena mea cea mai bună și mi-a spus că o adoră, nu am băgat-o în seamă. Când m-am hotărât să o cumpăr am făcut o alegere foarte bună.

Citind această carte am avut parte de o poveste care m-a prins încă de la început, plină de secrete și mistere. Cartea este foarte bine scrisă. Capitolele scurte și acțiunea dinamică nu te lasă să îi dai drumul în timp ce o citești. Te face să vrei să afli constant ce urmează să se întâmple.

Personajele sunt foarte bine conturate, fiecare dintre ele fiind descoperite pe parcurs, puțin câte puțin. Încetul cu încetul secretele și amintirile fiecăruia ies la iveală. Fiecare personaj are un rol foarte bine definit, iar dacă unul dintre ele ar fi lipsit cartea nu ar mai fi fost la fel de bună. Nu pot să aleg un personaj preferat. Îmi place de fiecare în parte, dintr-un motiv sau altul.

Finalul, deși l-am intuit într-o oarecare măsură și mi-am luat și spoiler, tot m-a luat prin surprindere . Eu mi-am imaginat că se va întâmpla ceva care să ducă la spoilerul pe care mi l-am luat, dar s-a întâmplat altceva și asta a fost o surpriză plăcută. Deci și cu spoilere vă ia prin surprindere această carte. 🙂

Dacă până acum nu știați dacă să citiți această carte, eu vă sugerez să o faceți. Nu veți regreta.



Lasă un comentariu

About me

O simplă cititoare care își spune părerea. Sper ca recenziile mele să vă ajute să vă alegeți lecturile, serialele și filmele care sunt pe placul vostru.

Buletin de știri

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe